Vanliga frågor
Välj ett ämne nedan för att få svar på din fråga
Hur vet jag att ordern har gått igenom?
Så fort du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte. E-mail: order.amnse@danone.com
Vad har ni för leveranstid?
Vår standardleveranstid är ca 2-3 arbetsdagar.
Hur stoppar jag min order om något blivit fel?
Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta oss. Vänligen gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering. Har ordern redan börjat packas har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa ordern.
Var är min faktura?
Din faktura kommer att skickas till den som står som registrerad betalningsmottagare. Du kan hitta den informationen under ditt konto och fliken som heter Adresser.
Kan jag beställa till utlandet?
Nej, tyvärr. Vi levererar endast till adresser inom Sverige.
Hur kan jag avsluta mitt konto?
Om du önskar att avsluta ditt konto eller få dina uppgifter raderade är du välkommen att kontakta vår kundservice via e-mail: order.amnse@danone.com
Kan jag beställa era produkter som privatperson?
Du kan inte beställa direkt via Nutricia som privatperson, vänligen kontakta din dietist/vårdcentral eller någon av våra återförsäljare.